20 Ocak 2009 Salı

uyku..


sakladım yüzümün yarısını..

bugün kendime bir sır verdim.
bu sırrı kendime bile ikinci defa söylemeyeceğim..
ve yine bugün;
bir dost bana bir sır verdi, tebrik ettim..
bir dost bana bir haber verdi, sevindim..
bir dost bana destek verdi, teşekkür ettim..

laneti aradım bir şarkıda, buldum.
dinledim, dinledim..

uyumaktı aslında tek isteğim..
ve en çok günlerin hızla geçmesini diledim..

kendi adıma birşey yapmadım bugün uyumaktan başka,
ve şimdi yine iyi uykular bana...

1 yorum:

SER dedi ki...

doğduğun gün aslında ölmekte olduğun gündür demiş muhteremin teki, bugün dostun birine ölümü anlattım, o da bana ölümü anlattı. dinledim.
uyudum.
uyudum.
bir dotun yatağında kendi yatağımdaki gibi "pelte" oldum, uyudum.
hayatta ölüm var, ama dostum da var. ölümün sırrını verdim ona.sırrını verip yatağında uyuyacağın bir dostun varsa, ölmek bile değersiz.
dostum iyi ki varsın.
hep kal benimle.
sen sırf sensin diye..