16 Ocak 2009 Cuma

manyak insana-ismi lazım değil:)

önce ağzıma bir muzlu sakız attım
sonra tadı geçti
ardından da çilekli bir sakız
önce güzeldi
sonra onun da tadı geçti :(
neyse dedim ağzım tatlandı ya yeter
zaten istediğim de buydu
çıkarttım sigara paketinin üzerine yapıştırdım
açık pembe renkli bir sakız
turuncu sigara paketinin üzerinde
varolduğunun farkında olmamanın
tüm saçmalığıyla duruyordu..
sonra gittim bi sigara yaktım
içtim falan...
neyse dedim
mutfağa gittim, baktım baktım..
erişte, bezelye var
yoğurtsuz olmaz dedim
içinde çok az yoğurt kalmış
yoğurt kabının içine
biraz bezelye biraz erişte attım
soğuk soğuk..
karıştırınca
hafif turuncumsu bir bulamaç oldu
o da varolduğunun farkında olmamanın
tüm saçmalığıyla duruyordu
önce yoğurt kabında sonra da midemde..
yaratılş hikayemizi sorguladığımız
saçma sapan diyalogların içinde
sevgili arkadaşım ve ben
veya ben ve sevgili arkadaşım
ne farkeder ki dimi
veya ne farketmezki falan
derken
çamaşır suyunun içinde yüzen
kör balıklar gibi
kahvemizin yanındaki
kaşık şeklindeki çikolatalar gibi
arkadaşımın kafasına düşen
lamba gibi,
tavlada sürekli yenilen ben gibi
o gibi ve
biz sürekli
anlam arayışındaki
iki manyak gibiyken
büyüyemedik hala
tüm saçmalıkların içinde
saçmalamanın inanılmaz hafifliğindeydik
gülmekten ölmek lafını icraate geçirirken

ve gerçekten ölmek üzereyken bir gün

ya dedim içimden

iyi ki varmış arkadaşım

pişşt kızıııımm sana söölüyorumm

iyi ki varsın!!

(of ne saçma bi yazıydı ya ben bile inanamadım:)))))

kim için yazıldığını ve

karşılığını merak edenler baksın da rahatlasın: http://sthinmypocket.blogspot.com/2009/01/ge-kalm-yllk-yazs.html

(şu üsttekine tıklayıverince oluyo bilmem anlatabildim mi?)

2 yorum:

sth dedi ki...

ohara bohara :)
aynı şeyleri yazmak da çok ironik bişi:)

blackinwhite dedi ki...

ohharassburger:))
büyük seçim olsun pls:P