21 Ocak 2009 Çarşamba

bugün sevdim kendimi!



inanılmaz bir geceydi..


kendi kendime uyuyo takliti yaptım, açılan telefonlara uykuluymış sesiyle konuştum..


uyumuyordum, uyanıktım aslında..


sonra..


sonrasında derin bir uyku gelid evet, rüyalar rüyalar...


gördüklerim saçmasapandı anlamsızdı sanki, anlam aramaktan korktuğumdan da olabilir, ummadığım insanları gördüm ben dün gece...


gelmesini istediklerim yoktu rüyamda,


beklenmedik misafirlerle doluydu..


neyse..


gözümü açtığım ilk anda uyurken verdiğim kararları uygulamaya yemin ettim bir kere..



BUGÜN SEVDİM KENDİMİ, KEDİLERİMİ SEVER GİBİ!

tam da şimdi lamassu aradı beni, canımmm:)))


bugün güzel bir gece olacak gibi geliyor bana:)


yeni bir film günü..


süper süper...


hadi bakalım hayırlısı!

2 yorum:

seerserifesat dedi ki...

The Curious Case of Benjamin Button
Seven Pounds
Closer
Mamma Mia
Man From Earth
Revolutionary Road
The Day The Earth Stood Still
GÜZEL FİLMLER.. TAVSİYE EDERİM...
SEN SEVERSİN....

blackinwhite dedi ki...

evet izlemek gerek...