25 Ocak 2009 Pazar

meraklılar


karakedi görünce saçını çek!
ne saçmalık!
ben kendime karakedi derken, yüklenen batıl inançlardan değil
tamamen çok sevdiğim bir karakedim olmasından dolayıydı.
neyse..
beni görünce saçını çekenler olmadı mı?
olmuştur..
kıçını kaşıyanlarda olmuştur aman kendilerine nazar değmesin diye:)
ve yine neyse..
benim dışımdaki tüm meraklı karakedilere yolluyorum bu fotoğrafı,
nasıl komik görünüyorlar dimi?
:D
ziggy marley blackcat dinlemek için:
janet jackson blackcat dinlemek için:

4 yorum:

seerserifesat dedi ki...

ayyyyyyyyyy cok taylılar.... ama ne demisler;
"MERAK KEDİYİ ÖLDÜRÜR"

blackinwhite dedi ki...

kesinlikle:)
zaten adamın başına ne gelirse meraktan değil mi!!!

seerserifesat dedi ki...

bı taraftanda oyle sinir oluyorum kı boyle sacma sapan atasözlerine !!!
o yüzden koy götüne..
"ne kadar merak,o kadar ta$ak" aha bunuda ben uydurdum ;) daha iyi oldu..

blackinwhite dedi ki...

hehehe:)