16 Ocak 2009 Cuma

o gece ölsemeydik bu gece ölebilirdik:)

replikler:

1water- başşocuuuğuumm...

başşo- birsuuuuu...

yase- bakaşşş

başşo-yaseeee

1water- kızlar yüreğim sızlar..

(tüm bunlar gerçekleşirken sevgi kelebekleri büyük bir mutlulukla uçuşmaktaydılar)

ve bir anda, hiç beklenmedik bir anda, sigarası gelen yasemin hiç bir yerde çakmak bulamayarak, süper zeki planını yaptı:
ınınınınnn...
saç maşaşı diye bişey vardı, gayet güzel saçları yakıyordu, neden sigarayı da yakmasındı?
evet sigarayı yaktı..
ama o ateşten hayır gelmedi..
başak kopuşlardayken kendi çapında
yerlerde falan, ayaklarını vuruyo, kahkaha atıyo,
zeki planımın fos çıkmasından muzdarip bir utanç içinde
ama arkadaşına da kıyamaıyo falan
neyse
sonuç:
1-maşa bir daha kullanılamadı
2-yanmadı zannedilen sigara aslında yanıyordu
3-çöp kutum tutuştu
4-yıkılmadık ayaktayız
5-ve daha diğerleri
6-ha bir de saz arkadaşları
7- size ne falan filan...

3 yorum:

sth dedi ki...

1 saat arayla uyuyorum ben de
o kadar da farklı diiliz gördüün gibi..
ama ben olsam saç düzleştiricisiyle öyle bir şey yapmazdım yasemin.):)
yapmadım da
o sendin!:)
daha karamsar olduğumdan falan diil yanmaz nasılsa falan gibilerinden. hatta belki de daha mantıklı olduğum içindir.
ama sonuçta da o sigara yanmıştı bir şekilde.
bilmiyorum yasemin yaa kafam çok karıştı!
uyursam geçer sabah kahvaltı yaparken sabah sabah seda sayan vebenzerlerini falan açarım şöyle kendime gelirim..
bak yaa yine kendi alehinde atıp tutan bir tip oldum
bunu dierek de arkasından, aslında tv da adam gibi prog var da biz mi izlemiyoruz mesajı vermeye çalışıyorumdur belki de
ben tv izlemiyorum yasemin ya!
artık izlemek istiyorum..

blackinwhite dedi ki...

bende romantik komedi tadından çıkmak istiyorum, nolcak peki şimdi ha? soruyoruum sana!

sth dedi ki...

bilmem izleyelim ve görelim..