9 Ocak 2009 Cuma

kaçış

kendimden kaçmak için sana gelmiştim
kendimle başbaşa kalmamak için
hastaydım yine o zamanlar
hep o öksürüklü halim
bitkin yorgun..
o zamanlarda da küfrederdim
kendimi de sevmezdim çok
tıpki şimdiki gibi..
önce ben kaçtım
sana geldim..
sen de bana kaçtın
ama kendi evindeydin
kendine kaçtın sen de..
bana kaçarmış gibiykende..
ikimiz de sende buluştuk
daha güvenliydi senin evin..
ben sonra
kaçmak için birşeyden
uyumamaya başladım
yazmaya..
daha çok yazmaya..
benim kaçışlarım seni korkuttu
sende başladın kaçmaya
sen kaçtıkça uyumak istedin..
uyudukça kaçtın..
ben uyanıktım hala
aynı yatakta uzanamadık
birimiz uyurken diğerimiz uyanıktık..
ben kaçmaktan yoruldum
dinlenmek için uyudum sonra
sen doymuşken uykuya
sen geldin sonra..
ben çıkamadım yataktan
gözlerim kapınıyorken uykusuzluktan..
ben uyudum çok
uyanmak istedim..
uyandır beni hadi dedim
gerçeği ver bana
rüyayı değil diye..
ikimizde kendi yataklarımızda
açtık gözlerimizi..
ellerimiz gidemedi telefona
telefona giden ellerimiz
konuşamadı..
konuşan dudaklarımız
söyleyemedi..
söyledik sonunda
söylenenler gerçekti..
her kaçış kendini kovaladı
bu hikayede..
her kaçan kendi uykusundaydı
uyanmaya geç kaldık..
başka bir rüyaya giderken
başka bir gerçekte
elbet buluşmak üzere..






Hiç yorum yok: