7 Temmuz 2009 Salı

bi ööle bi bööle

tekrar merhaba, uzun zamandır yazmamıştım, kendi derdime düşüp uzaklaştım blog aleminden ne kimseyi okuyabildim ne de yazabildim. ama bütün gün çikolata yeme dürtüsüyle başetmeye çalışırken, malum kimilerinin iki lafından birisi şişko oluyo bana( hayır şişko falan da değilim yani) kendimce bir irade testi yapmaya karar vermiştim.
onun yerine 10 kglık bir karpuzu eve kadar taşıyıp, çikolata isteğimi böylelikle engeleyecektim, ama işte ilahi adalettir ki, almanyadan bir komşumuz geldi!
kaptım çikolatayı, 1 dk'yı geçmeden hepsini bitirdim.
fındıklı fındıklı böyle, buzdılabından yeni çıkmış kıtır kıtır..
afiyet olsun bana
neyse
bilen bilir ki acayip rüyalar görürüm, ama her zaman içinde bir gizem bir anlam taşıyan rüyalar olurdu ( lafa bak)
artık ne kadar s.kindirik rüya varsa en kadar anlamsız rüya varsa görür oldum, beynim rüyasal çöplüklerle dolu dolaşıyorum.
mesela o gün yürürken elma çöpü mü gördüm, hemen gecesinde elma çöpünü süper senaryolarıma dahil edip, başı kıçı belli olmayan şeyler çıkarıyorum ortaya.

kendime saygımı kazanıp kazanıp tekrar kaybettiğim bir dönemdeyim
ruhumun süzgeçi bozuldu, en folloş deliklisinden süzüyor bu sıralar.
sallama çay gibiyim daha çok..
2 dk da demlenip içilen cinsten,, şöyle efendi gibi demlenmeyi beklemeden.
bi orda bi burda belki o yüzdendir.
tam bunları yazarken yine sinirimi bozan bir haber aldım
bi yandan canım sevil hocam şirin de bir mesaj attı facebooktan keyfim yerine geldi.
anlıycağınız 2 dk içinde sinirimi bozup ve tekrar mutlu olmayı başarabilen saçma insanlardan birisiyim.
son enerjimi de burda yazarak saçmalamaya değil de şu tezin son düzeltmelerini yazmaya harcıycam
sevgiler.

2 yorum:

absalom dedi ki...

eheheh.
zikindirik rüyalar iyidir white :)
takılma.

:)

freud a felan da kanma.

:)

blackinwhite dedi ki...

freud'u öpeyim sana bişi olmasın, aynen :))