5 Haziran 2009 Cuma

aynen ya

özel istek üzerine yazılar yazmam genelde.
hani yazsam da zorlama olur biliyorum.
ama bu seferlik bu kuralı ihlal ederek başlıyorum yazıma.
son okunma tarihi geçmiş yazılarımı okuduktan sonra, hayat adına yeni kararlar almış sevgili atz, kendi aşk nedir önermelerini de belirttikten sonra yazmazsam olmazdı elbet.
aklına gelen ilk şey " sevgilinin o kotu ısrarla giymesine katlanmaktır." oldu.
o sevmiyor anladık da ben seviyorum şimdi nolucak?
savaş mı çıkacak?
yoksa ayrılacakmıyız?
yoksa ben de yeniyetme okuma sevdasına düşmüş genç kızlar gibi abuk sabuk blogları okuyarak nirvanaya mı ulaşacağım?
hepsi ihtimal dahilinde evet, ama dün geceki telefon konuşmasında seçimlerin ihtimaller üzerinden değil de somut olaylar üzerinden yapılacağı kararına varmıştık
evet haklısın atz.
ben yine yanlış sularda yüzüyorum!
katlanmak derken ne demek istediğini sormuyorum.
bilirsin ki benim gibi etine dolgun kişiler kendi üzerlerine bile katlanamazken nasıl olur da sana katlansın?
bi takım entellektüel girişimlerim başarısız kalsa da, ancak bu kadar çıkıyor, ben de motor tamir etsem veya marcusu senden önce bilseydim farklı bir ilişkimiz olurdu belki de??
ne dersin?
neyse, dünya görüşlerimizin farklılığına dayanarak, herzaman siyah motorları beğendiğimi bilerek, benle ilgili bütün tahminlerinin doğru çıkacağı ümidiyle yazıma son vermek istiyorum.
sen de aynen böyle bir yazı bekliyordum benden.
hani o hep tekrarladığın repliğinle
"aynen ya"

sevgiyle kal:)))

Hiç yorum yok: