6 Mayıs 2009 Çarşamba

okan

5 dk'ların , sonraların ve belkilerin içinde anlamsız bir inattı benimkisi de işte...
ben giderken arkamda hiç olmamış olanlara inattı..
şans eseri gördüğün bir resmin hayal kırıklığı bendeki, minicik bir yazının ve benim için olmayan bir gülümseminin kızgınlığı..
ahh gerçekler, siz nereye saklanırsanız saklanın ben sizi buluyorum..
ya da gerçekler beni buluyor bilmiyorum..
çünkü her an yanında olduğumda başkasına bir sebebin var, ve her uzayan yalan daha da zorlaşacak söylenemeyecek..

herkes bilir bu adama bayıldığımı...
okan'nın da dediğin gibi :

"durucam burada gidişini seyredicem, kıpırtısız sakin gibi görünücem, kavgasız olucak fırtınasız olucak, saçma sapan olucak, organlarım birbirine vurucak, arkandan sessiz bakıcam, ben yine salağı oynıycam.."

eyvallah...

Hiç yorum yok: