30 Mayıs 2009 Cumartesi

itafen anlamlardan sıkılarak ve güzel başlayıp saçma giden tekrar güzelleşip yine saçmalaşan tüm anılarım için, onlara saygımdan, üzerlerine tek kelime söyletmemek için kaldırdım yorumları..
insan yanı eksik kalan, hardal kösele ayakkabılarının sivri burunları göstere göstere bana bakan tüm 10 cm fazlalıklı turuncu sakallı erkeklere uzun bir sktr çekiyorum, hem de içimden değil bayağa bayağa dışımdan..
biber gazım da güvencem hem de o da çaktıra çaktıra..
hiç değil çaktırmadan..
iki insanın gelebileceği en yakın mesafeden bakınca sana gözlerinin içindeki benekleri görebiliyorum, hatta lensine yapışmış toz zerreciklerini de..

içime de girmek istiyorum.
ve orda uyumak..
evet haklıydın 2 ay geriye attın kendini derken..
ama korkma geçti hepsi..
şimdi 2 ay ilerdeyim..

bunları yazarken de..
gülümsüyorum..
tıpkı sana gülümsediğim gibi..

Hiç yorum yok: