22 Kasım 2008 Cumartesi

tez-sel bunalım











tezimle başım dertte sanırım, evet evet kesinlikle dertte. aslında tezimin başı benimle dertte. dün olağanüstü hal ilan ettim evdekilere arkadaşlarıma, çekilin uleyyn tezimi yazmaya başladım diye. sonuç nedir, 6 sayfa... çok başarılıyım. kendimi tebrik ediyorum.
hayır şaka gibi zaten who is who da beni başarılı bulmuş ne hikmetse, röportaj falan yaptılar. sade bir vatandaş olarak şaşırdım haliyle, ne bir rock starım ne de prof., doçent falan. zaten o iş ayrı bir komediydi. neyse... üstünde çok konuşulmaya değmez..
ne hikmetse, böyle eskiden beri sınav zamanları bir uyku bir rehavet kaplar beni. birden hastalanıveririm, oram buram ağrımaya başlar, migrenim azar, şanssızlıktır ya işte, tüh derim tam da sınav vakti denk geldi.
sınav dönemlerim boyunca bu böyle gitmişti. şimdi sınavlar falan da bitti, tezimi yazmam, hocaların verdiği çalışmaları falan yapmam lazım ya, birden dizi izleyesim geliyor. böyle müptelası oluveriyorum en kıytırık dizilerin. haa bir de dizileri izlerken uyuyakalmaya başladım son zamanlarda, uykum da o kadar ağırlaştı ki sormayın, uyandırmaya çalışsalar da uyanmıyorum falan..
şimdi okuyunca "tipik kaytarma belirtileri" diceksiniz. ağzınıza sağlık, ben nasıl düşünemedim bunu ya, hay allah yani, kafam da pek çalışmıyo bu sıralar, hastalıktan sanırım..
hayır, otur bana hayatını anlat deseler, yüzyıllar boyu konuşucam, potansiyel yüksek... karaköyde iskele batmış, amann çok ilginç bi durum (aslında hakkaten ilginç) kaç ülkede bir iskele batar ki yani? ilgimi çekti tabi bu olayda, baktım hemen netten resimlerine, hmm evet, önce su almış, sonra yan yatmış, ve sonunda hopp demiş batmış, yazık vah vah ...
tez dışında herşey ilgimi çekiyor demiştim ya, görüşmediğim tüm arkadaşlarımla görüşmek istiyorum. sinemaya gideyim, konsere gideyim, kendime blog yapayım oturup orada dökeyim içimi falan..
yani kimse üzerine almasın diye açıklıyorum bunları, tüm bu yazdıklarım sıkıntıdan..
hem zaten nasıl da lodos var dışarda, yağmur da yağıyo..
tam uyku havası..
ya sanki biraz da başım mı ağrıyo ne..
midem de bi garip..
bu gece de disko kralını izlicem, 4'e kadar sürse.. uyumam uyanmam öğlen..
zaten hastayım da..
neyse gidip biraz yatayım bari..
yatarken de dizi izliyim..
çok da güzel diziymiş
takip etmek lazım:))
sevgiler.

Hiç yorum yok: