31 Aralık 2008 Çarşamba

çakmak

Karşımda öylece durup bekliyorsun. Seni görüyorum her şeyinle.. sende benim gibi yanmaya yaralanmaya hazırsın hala.. onca umutsuzluğun içinde tutunacak bir dal bulmuşsun kendine.. o ufacık dünyada yaşama alanının dışına birazcık da olsa çıkabilmek ve seni senden uzaklaştırabilecek yeni acılar bulabilmek adına bakıyorsun bana ve işte duruyorsun karşımda.. ve ben seni tüm çıplaklığınla seyrediyorum.. tüm kıvrımlarını öğreniyorum, dokunuyorum, kokluyorum seni.. sen belki de daha cesursun benden. Ben korkakça sevmeye çalışıyorum seni.. sanki kaçıp gitmek daha kolay olacak o zaman.. en azından cesur değildi demeni istiyorum belki de.. bunu duymak içimi rahatlatabilir,acımız azalır ve belki daha az yanarız.. bilmiyorum.. ne zaman geldin bana hatırlamıyorum.. ben sana ne zaman geldim...neresi başlangıç neresi bitiş bilemiyorum.. sanki dön dolaş aynı yerdeyiz.. o kendimizi unuttuğumuz yerdeyiz.. bir kadın vücudu gibi sevgimiz.. yaşattığı tutkuyla aşık eden bir kadının vücudu gibi.. hor görülmüş,incitilmiş ama asla güzelliğini kaybetmemiş bir kadının asla kutsanmayacak bedeninin birer yansımasıyız sanki.. kadının içinde yüzen yeni nesiller gibi, sıcak,kaygan ve derin bir sevgiyle bağlanıyoruz farkında olmadan.. tüm sözcükler aynı anlama çıkmak istiyor.. hissetmek istediğin seninkinden başka bir ten.. kurduğumuz hayallerle ve o büyüttüğümüz sahip olma duygusuyla, ilk kez seviyor ve ilk kez dokunuyormuşsun gibi gelecek.. zamanla cebinde taşıdığın bir çakmak gibi, ihtiyacın oldukça çıkarıp dokunacaksın yakmak için bir şeyleri... ya kendini yakacaksın ya beni...

(turuncu çakmak- glory box)

1 yorum:

SER dedi ki...

"hor görülmüş,incitilmiş ama asla güzelliğini kaybetmemiş bir kadının asla kutsanmayacak bedeninin yansımasıyım sanki.." bu tarif ettiğin kadın benim.. kendimi gördüm bir anda.şimşekler çaktı yüzümde.


"kadının içinde yüzen yeni nesiller gibi, sıcak,kaygan ve derin bir sevgiyle bağlanıyoruz farkında olmadan.."

sahibi olamadığım tüm o nesillerin acısını yaşıyorum. rüyamda yabancı bir adamla evlenmiştim, sarışın ve hiç tanımadığım bir adamla. oysa neslini sürdürmek için her şeyimi verdiğim adam değildi bu adam. nasıl izin verebilirdim ki ona, o hiç tanımadığım avuçların vücudumda dolaşmasına? ama evliydik işte, mecburdum ona.. o tanımdaığım vücudun neslini içimde büyütemezdim, kaçtım.