24 Mart 2009 Salı

ölü zaman

havanın pusu ve atmosferdeki onca pislikten ayırıp kendimi başka bir köşeden izlemek istiyorum bugün. odanın köşesindeki yatağımı tam karşıdan gören çalışma masamın üzerindeki peluş bir oyuncak köpeğin üzerinden bakmak istiyorum kendime.
ya da yatağımda uzanan yeşil timsahın..

bazen ne kadar hareketsiz geliyor yaşamak,
içimde benden habersiz olup biten tüm değişimlere rağmen, ben farkında olmadan öldürüyorum zamanı..
elime bir silah alıp tüm saniyelerin üzerine doğrultuyorum.
tek kurşunla, kan revan içinde zaman..

içi boş saatler,
akreple yelkovanın kovalamacası
"günler günlerin ardında
seni unutmak mecburiyetinde"
geçen onca gün..

dinlerken şarkını
her notada hissettiğim parmaklarının
ve gölgesi de düşerken saçlarının
içimdeki azaba..
öldürmek istiyorum zamanı..
"Seni sevmeler cumhuriyetinde"
Gözyaslarin, gözyaslarim
Kafiye olsun diye degil"

seviyorum seni
kafiye olsun diye değil...

1 yorum:

SER dedi ki...

ve cümlelerin süzülürken ruhuma,
kafiye olsun diye değil..