9 Kasım 2009 Pazartesi

ağteğzeğ"ye emprovize

biz kürdan yerine kibrit çöpünü kullanan bir milletiz.
kibrite de mümkünse kirbit demeyi tercih ederiz.
ben bu gününe kadar diş aralarımı temizlemek için her zaman renkli dikiş ipliklerini tercih ettim mesela, okulda araştırma görevlisi bir arkadaşın çantasını karıştırırken üzerinde kocaman kolgeyt yazan diş ipini görüp de "aa bu ne" demişliğim vardır
o derece yani.

kapı çalınca da "kim o" deriz, karşıdan ses gelir, "benim"
bu kadar basittir yani.
"hey adamım beni tanımadın mı ben corç" demeyiz asla
"yada hey adamım (hey demek adettendir) senin sorunun ne ha?"
şeklinde bir sorumuz yoktur.
kısaca derdin ne lan, noluyo öküz, şşş hemşerim nooluyo? şeklinde
oldukça kibar ve net ifadeler kullanırız.

biz kurallara uymayanları da " sert bir dille uyarmayı" tercih ederiz
(teşekkürler ağteğzeğ)
kim istemez ki sert bir dille uyarılmayı hmm??

konum bu değildi, bir konum da yoktu, şimdi artislik yapmama gerek yok
sanki bişi anlatmak amacıyla yazmaya başlamışım da süper bir şekilde bağlayacakmışım gibi kasmama gerek yok.

kendimi deşifre etmek istiyorum sadece biraz
sanki
emin değilim
galiba
olabilir de olmayabilir de
aslında hiç öyle bir niyetim yok
ı-ıh etmiycem deşifre

tamam karar verdim.
küçükken yoğurtlu bir yemek yediğimde tabağı yalamayı severdim.
(hala severim)
öyle bir yalardım ki tertemiz olurdu, arada bir de sadece pislik olsun diye temiz tabakların içine koyardım.
bunu itiraf ettiğim için kendimden utanmıyorum.
üstelik kendimle gurur duyuyorum.

kakasını yaptıktan sonra mahsule bakmayan varmıdır aramızda
"ben bakmam" diyeni sert bir dille uyarırım baştan söyliyim.
bu konu da şurdan aklıma geldi, bizim bi teyze var, çok konuşuyo, off susumuyo, tuvalet temizlemekten tiksiniyomuş ööle dedi, bende sordum kendisine
neden diye?
"bok püsür görmekten tiksiniyomuş"
ee senden de çıkmıyomu aynısı, doğal bişi dedim.
"ay yok ben hayatta bakamam" dedi

gülesim geldi.
sert bir dille uyaracaktım ki tam
vazgeçtim.
ağteğzeğ beni mahvettin aşkım bebeğim
kafamı karıştırdın
feleğin çarkına çomak sokar gibi soktun aklıma anlamsız düşünceleri
üstadın dediği gibi

"ben feleğin şu çarkına çomak sokarım
yeter ki ıslak ıslak bakma öyle"

buna takıldım ve kitlendim.

framboğazlı kazak erkeğim
perdesiz bas gitarım
günaydın çapağım benim (geniş aileye selamlar)

sarısı pişmiş yumurtam
peynirli ikrama sürülen krem peynirim benim

sabah kahvaltım
akşam kuru yemişim

öperim

NOT: "sol'den girelim abi"

Hiç yorum yok: