8 Aralık 2009 Salı

cehennemden selamlar

çok mutsuz ve karamsarım..

kendimi bataklığın içinde debelenirmiş gibi hissediyorum.

kendimi öldürecek cesaretten de yoksun değilim
ama öldürecek de değilim.

"geçecek hepsi"

"geçer" elbet

neden geçmesin ki?

şuan öldürmek istediğim 2 kişi var

ağızlarının içine namluyu soktuğumu,
kafataslarının arkasından kurşunun beyinlerini parçalayarak çıktığını hayal edip rahatlıyorum.

oysa ben sadece insan olduğu için bile severdim kimilerini

bunlara insan demiyorum.

yavşak, yalaka, ikiyüzlü, beceriksiz, kurnaz, ahlaksız pislikler

öbür tarafta cehennem ateşinde yanarken
kıçınızdan çıkan dumanı seyredeceğim.

tek ..kiniz kalacak hayatta
onunla da birbirinizi becereksiniz!

yamamalar!!!!

3 yorum:

Aşk ve Zehir dedi ki...

nefretin aşktan ve sevgidende daha dürüst bir duygu olduğunu bilirlm.. gerçektir çünkü yalanı olmaz.. ki severim..

blackinwhite dedi ki...

sanı tanıdım!

Aşk ve Zehir dedi ki...

ben bile tanımazken kendimi! tanıdığın kimki?