29 Ekim 2009 Perşembe

birisine


iğrenç aşk sözcükleri söylemek istiyorum, bugünkü modum buna çok uygun.

elinden zehir olsa içerim ama bana çay demle sevgilim demek istiyorum öncelikle.

bu şu demek oluyor ki, 1-0 yenik başladığım bu maçta, hakeme küfretmek serbest, hava yağmurlu değil ayrıca, işin teknik hadisleriyle ilgilenmiyorum, penaltısı, kafayla taça çıkanı ve ofsaytı senin sorunun, ben skorla ilgiliyim.

şimdi yağmur olunca haklısın, kaygan zemin olayı, düşüp kaymalar, kendini yaralamalar olası.
daha gel onu da en aza ingirelim.
sadece yuvarlayalım toptu, bir uçtan bir uca.

ama bana makarna yap sevgilim.
bak senin için modernize ettim sayfamı,
süsledim ve püsledim.

ama tobleronum bitti sevgilim.
maçı bitiren "düdük" çaldı nihayet
cuma iş çıkışıma gel sevgilim

orda burda beni kapattılar diyosun
kapatan sensin bilmiyosun
yüzüğü taktın mı bir kere
bundan kaçış yok biliyorsun

ama yağmur dindi sevgilim
hadi gel biz senle
cumartesi görüşelim

domuz gribi caizmidir diye sorma
kış moduna girdin korkma
göbek deliğinde pamuk üreten
bir tek sensin bunu unutma

kıroyum ama para bende
en kral menüyü yediririm 8 yeteleye
barbekü sosuyla dilim yanmaz
beni aramazsan bu iş olmaz

son aşk sözüm şudur sana
ona buna bakma gözün doysun
hemen girme havalara
döverim seni haberin olsun



2 yorum:

sth dedi ki...

haydi kızlar rejime
ye ye nereye kadar
kışın ince olmak yazın ince olmaktan daha güzel ayrıca bence
boğazlı kazak severim
bilmem bilir misin
saati 10 da kurdum
kaça kurduğum mühim değil
henüz çok da farketmiyor
yeşil çayını içmeyi unutma yavrucuğum
limon sıkarsan biraz daha içilesi oluyor tadı
hatta güzel oluyor
seversin
beni sevmezsen yağmurları sev
yağmurlar yağsın üstüne

blackinwhite dedi ki...

en az benim ki kadar mantıklı:)))